09.08.18 11:39

 Kırşehir Belediyesi Whatsapp İletişim Hattı hizmete girdi. Kırşehir vatadaşlar Kırşehir  Belediyesine iletmek istediklerini 7 gün 24 saat boyunca 0552 450 40 40  nolu hat üzerinden Ak Masa yetkililere ulaştırabilecek. Kırşehir Belediyesi WhatsApp İletişim Hattına gelen tüm bildirimler yetkililer tarafından değerlendirilmeye tabi tutulacak.

 Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci’nin  talimatıyla hayata geçen proje sayesinde Kırşehir’liler, belediyeye bildirmek istedikleri sorunların çözümü için günümüzün en yaygın ve hızlı iletişim ve paylaşım platformu olan Whatsapp'ı kullanabilecek. Vatandaşlar, Kırşehir Belediyesi'nin 0552 450 40 40  numaralı Whatsapp hattı üzerinden bilgi ya da fotoğraf paylaşarak çözüm istedikleri sorunu bildirdikleri takdirde Kırşehir Belediyesi Ak Masa ekipleri en hızlı şekilde problem oluşan bölgeye giderek sorunun giderilmesi için gereken çalışmayı yapacak.

 Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, " Açtığımız Whatsapp Hattımız’la vatandaşlarımız, ne sorun varsa buradan bize iletebilirler. Bu, bir anlamda halkın kamerası olacak. Böylece mahallelerdeki olumsuzluklardan daha çabuk haberdar olacağız ve daha çabuk çözüm üretebileceğiz.

 Başkan Bahçeci, Mesela bir yerde çukur var, halk için tehlike oluşturuyor. Vatandaş çeksin bize yollasın, biz gereğini yapalım. Bu sistemde vatandaşlar dilek ve şikayetlerini, görsel mesajlar ile iletecek." dedi.