Vatandaşların
sorunlarıyla yakından ilgilenerek, gelen başvuruları bilgisayar ortamında kayıt
altına alarak ilgili birimlere ileten Halkın Masası, 24 saat hizmete devam
ediyor.
Kırşehir
Belediyesi "HALKIN MASASI" iletişim servisi vatandaşların
meselelerine hızlı ve somut çözümler üretmek amacıyla halkın derdinin kendi
dertleri gibi dinliyor ve şikayetlerin, isteklerin çözüm aşamalarında
vatandaşları bilgilendirirken, işlem tamamlandıktan sonra da başvuru sahiplerinden
teyit alıyor.
Halkın Masası iletişim servisi, vatandaşlardan bire bir, telefon ya da e-mail
yoluyla gelen günlük arıza ve talepleri kayıt altına alarak, ilgili birimlere
yönlendirilen şikayetlerin düzeltilip düzeltilmediğini takip ederek, talep sahibi
ile birim yetkilileri arasındaki koordinasyonu sağlıyor.
7 gün
24 saat boyunca vatandaşa hizmet veren Halkın Masası servisinde sorunların çözümlendiğini
açıklayan Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, her geçen gün şikayetlerin en
aza indiğini belirterek, şunları kaydetti: “Talepleri ve sorunları kayıt altına
alarak bizlere 2019 yılı içerisinde gelen
talepler kayıta alınarak, bunun%
98 ‘ si zamanında çözümlendi. Taleplerin geri kalan %
2‘lik kısmı ise planlanarak yapısal
nedenlerden dolayı 2020 yılı planlamasına alınmıştır.
Her geçen gün şikayetleri en aza indirdiğimiz ve Kırşehir'i değiştirme
yolundaki çabalarımızın olumlu şekilde vatandaşlarımızdan bizlere yansıtılması
gurur vericidir.
Halkın Masası İletişim'e
vatandaşlar şahsen müracaat edebildiği gibi, 214 10 10 numaralı telefondan günün
her saatinde kesintisiz olarak ulaşabilirler. Tüm vatandaşlarımızın istek,
öneri ve şikayetlerini bekliyoruz.”dedi