Kırşehir Belediyesi tarafından
vatandaşlara daha iyi hizmet vermek amacıyla kurulan ALO 153 Çağrı Merkezi
faaliyete geçti.
Hizmet kalitesini artırmak,
vatandaşlarımızın taleplerine anında çözüm üretilip tekrar geri dönüş
sağlanması için Kırşehir Belediyesi ALO
153 Çağrı Merkezi artık Kırşehir’in hizmetinde. 7 gün 24 saat kesintisiz
hizmet sağlayan Çağrı Merkezi’nde vatandaşlarımızın talepleri kayıt altına
alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon
sağlanıyor.
Taleplerin yerine getirilip
getirilmediğinin takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza ivedi bir
şekilde daha iyi ve kaliteli hizmet verilmesi amaçlanıyor.
Vatandaşlarımız aynı zamanda
Halkın Masası’na şahsen taleplerini ileteceği gibi, 153 Çağrı Merkezi, 0552 450
40 40 numaralı WhatsApp hattından ve e-mail yoluyla taleplerini
iletebilecekler.