Başkanımız
Selahattin Ekicioğlu: 153 Çağrı
Merkezi’ne gelen tüm bildirimlerin çözümü ve geri dönüşü noktasında Kırşehirli
hemşehrilerimize hizmet sunmaya davam ediyoruz.
Kırşehir Belediyesi tarafından
vatandaşlara daha iyi hizmet vermek amacıyla kurulan ALO 153 Çağrı Merkezi çalışmaları
yoığun bir şekilde devam ederek Kırşehirli hemşehrilerimize hizmet veriyor.
Konuyla ilgili olarak bir açıklama
yapan Belediye Başkanımız Selahattin Ekicioğlu, şunları ifade etti:
“Göreve geldiğimiz günden beri
Kırşehirli hemşehrilerimizin beklenti ve istekleri doğrultusunda tüm
birimlerimle aktif bir şekilde çalışmalarımız sürdürmeye devam ediyoruz. Bu noktada,
ortak akılla ve halkımızla sürekli istişare ederek çalışmalarımız yön
veriyoruz.
Kırşehirli hemşehrilerimiz, 153
numaralı Çağrı Merkezimizle iletişim kurarak şikayet, istek ve ihbarda
bulunabiliyorlar. Böylelikle işlemlerin hızlanıp çözümün daha çabuk elde
edilmesi olanağı buluyoruz.
Hizmet kalitesini artırmak,
vatandaşlarımızın taleplerine anında çözüm üretilip tekrar geri dönüş
sağlanması için Kırşehir
Belediyesi ALO 153 Çağrı Merkezimiz 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet
sağlayarak hemşehrilerimize hizmet vermeye devam ediyor.
Çağrı Merkezi’ne gelen talepler kayıt
altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki
koordinasyon sağlanıyor.
Taleplerin yerine getirilip
getirilmediğinin takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza ivedi bir
şekilde daha iyi ve kaliteli hizmet verilmesi amaçlanıyor.
Vatandaşlarımız aynı zamanda Halkın
Masası’na şahsen taleplerini ileteceği gibi, 153 Çağrı Merkezi, 0552 450 40 40
numaralı WhatsApp hattından ve e-mail yoluyla d taleplerini iletebiliyorlar.
Bu kapsamda 1Temmuz-31 Temmuz 2021
tarihi arasında vatandaşlarımızdan gelen toplam çağrı sayısı 8.178 olarak kayda
girdi ve gelen tüm çağrılara da cevap verilerek talep konusuna göre işlendi.
Yine aynı ay içesinde 2.328 şikayet,
istek ve ihbar kayda alınarak bunların 2.159’u tamamlanarak vatandaşlarımıza
dönüş sağlandı. 118 başvurunun ise işlemlerinin tamamlanması için ekiplerimiz
çalışmalarını sürdürmektedir.
153 Çağrı Merkezi’ne gelen tüm
bildirimlerin çözümü ve geri dönüşü noktasında Kırşehirli hemşehrilerimize
hizmet sunmaya davam edeceğiz.”