Tarih: 20.08.2021
KIRŞEHİR BELEDİYESİ ALO 153 ÇAĞRI MERKEZİ VATANDAŞLARIN TALEPLERİNİ ANINDA KAYDA ALIP İŞLEME KOYUYUR

Başkanımız Selahattin Ekicioğlu: 153 Çağrı Merkezi’ne gelen tüm bildirimlerin çözümü ve geri dönüşü noktasında Kırşehirli hemşehrilerimize hizmet sunmaya davam ediyoruz.

 

Kırşehir Belediyesi tarafından vatandaşlara daha iyi hizmet vermek amacıyla kurulan ALO 153 Çağrı Merkezi çalışmaları yoığun bir şekilde devam ederek Kırşehirli hemşehrilerimize hizmet veriyor.

 

Konuyla ilgili olarak bir açıklama yapan Belediye Başkanımız Selahattin Ekicioğlu, şunları ifade etti:

 

“Göreve geldiğimiz günden beri Kırşehirli hemşehrilerimizin beklenti ve istekleri doğrultusunda tüm birimlerimle aktif bir şekilde çalışmalarımız sürdürmeye devam ediyoruz. Bu noktada, ortak akılla ve halkımızla sürekli istişare ederek çalışmalarımız yön veriyoruz.

 

Kırşehirli hemşehrilerimiz, 153 numaralı Çağrı Merkezimizle iletişim kurarak şikayet, istek ve ihbarda bulunabiliyorlar. Böylelikle işlemlerin hızlanıp çözümün daha çabuk elde edilmesi olanağı buluyoruz.

 

Hizmet kalitesini artırmak, vatandaşlarımızın taleplerine anında çözüm üretilip tekrar geri dönüş sağlanması için Kırşehir Belediyesi ALO 153 Çağrı Merkezimiz 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sağlayarak hemşehrilerimize hizmet vermeye devam ediyor.

 

Çağrı Merkezi’ne gelen talepler kayıt altına alınarak ilgili birim sorumluları ile talep sahibi arasındaki koordinasyon sağlanıyor.

 

Taleplerin yerine getirilip getirilmediğinin takip edildiği Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımıza ivedi bir şekilde daha iyi ve kaliteli hizmet verilmesi amaçlanıyor.

 

Vatandaşlarımız aynı zamanda Halkın Masası’na şahsen taleplerini ileteceği gibi, 153 Çağrı Merkezi, 0552 450 40 40 numaralı WhatsApp hattından ve e-mail yoluyla d taleplerini iletebiliyorlar.


Bu kapsamda 1Temmuz-31 Temmuz 2021 tarihi arasında vatandaşlarımızdan gelen toplam çağrı sayısı 8.178 olarak kayda girdi ve gelen tüm çağrılara da cevap verilerek talep konusuna göre işlendi.

 

Yine aynı ay içesinde 2.328 şikayet, istek ve ihbar kayda alınarak bunların 2.159’u tamamlanarak vatandaşlarımıza dönüş sağlandı. 118 başvurunun ise işlemlerinin tamamlanması için ekiplerimiz çalışmalarını sürdürmektedir.

 

153 Çağrı Merkezi’ne gelen tüm bildirimlerin çözümü ve geri dönüşü noktasında Kırşehirli hemşehrilerimize hizmet sunmaya davam edeceğiz.”

Çağrı Merkezi
Copyright © 2020 T.C. Kırşehir Belediyesi | Tüm Hakları Saklıdır.
Ceviz Bilişim Web Tasarım
ONLİNE İŞLEMLER ASKIDA FATURA